2011. június 1., szerda

Réges régei Barbie ruhák

Valamelyik nap rendet tettem az én rongyos ládámban és megtaláltam ezeket a régi ruhákat, amiket még 10 évesen készítettem nagymamám Singer varrógépén. Elcsodálkoztam, hogy milyen ügyesen is varrtam akkor és milyen ötleteim voltak. Lehet, hogy nehezen lehet kinézni ezt a sok apróságot, de készítettem két részes melegítőt, köntöst (igazi Adidas), bundát, hosszú és koktél ruhákat, farmerszoknyát. Olyan jó volt megtalálni őket, mert emlékszem, hogy milyen lelkesedéssel készítettem őket a kiskonyhában, amíg mamám főzött. Az anyagokat ő hozta nekem a "Gatyagyárból", a varrodából ahol dolgozott. Sajnos már rég meghalt, de sokszor eszembe jut, ha varrnom kell valamit, jó lenne ha még most is itt lenne, és megvarrná a húgom esküvőjére a ruhámat, mert nem tudok senkit, aki szépen dolgozik és elfogadható áron.

2 megjegyzés:

Grety-G írta...

Jaj de jó hogy megtaláltad őket..nagyon ügyes voltál már akkor is!!!:)
Nekem is sokszor eszembe jut az (öregnénim) mamám.Ő (tollas) ágyneműket varrt,sokszor figyeltem a mikor dolgozott .
Emlékszem az én varrógépemen is szeretett volna varrni és mivel az ő gépe lábbal hajtós volt az elektromos pedált is mozgatni akarta..nem állt rá a lába valahogy..:)

Mandala írta...

Olyan szépek ezek az emlékek:)