2010. július 10., szombat

Anna baba

Unokatestvérem kislánya nem régen volt két éves, ezért valamilyen ajándékon törtem a fejem. Már régóta terveztem, hogy készítek majd egy Waldorf babát, úgy éreztem ez lesz a megfelelő ajándék. A babát Toureasy47201 leírása alapján készítettem. Ezek a babák gyönyörűek, de nem gondoltam, hogy nekem is ilyen jól fog sikerülni. Eleve, ha nem ajándéknak készítem, sohasem váltam volna meg tőle. Természetesen Anna után Anna baba lett a neve. Ma meg is kapta az ajándékát, bár még annyira nem értékelte, puszit azért már kapott. Ezen a dolgon felbátorodva, biztos hogy készítek még majd magamnak is még egyet, sőt a kisfiamnak is, akinek nagyon megtetszett. Persze neki fiú babát készítek. A baba kb. 35 cm, sötétbarna haja, és szeme van, kedves kis pofival. A ruháját is én készítettem, erre külön büszke vagyok.

1 megjegyzés:

Grety-G írta...

NAGYON ÉDI:) Ugye milyen jó babát varrni.:)Kivi leszek a fiu babara is..