2010. április 12., hétfő

Hihetetlen dolog, díjat kaptam. Tovább adom, Lonci, Grety-G, Tünde, Vera Násfa, Pryng, Tunde

Hihetetlen díjat kaptam, nagyon szépen köszönöm Cirmideának, hogy rám gondolt.

Szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet:
Lonci
Grety-G
Tünde
Vera Násfa
Pryng
Tunde

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Melinda

Becenév: Mandala

Lakhely: Jászberény

Születési hely: Jászberény

Magasság: 175 cm

Névnap: december 2.

Iskolák: főiskolai végzettség, és pár OKJ

Foglalkozás: közgazdász

Testvérek: két húgom van

Beszélt nyelvek: magyar, kicsit francia,

Cipőméret: 38

Gyűjtemény:  szalvéta gyűjteményem van.

Kedvencek: babák, cicák, virágzó fák illata, tűz ropogása a kandallóban.

Zsebpénz: nincs

Háziállatok: egyenlőre nincs

Álom: Boldogan élni

6. Megnevezem, hogy kitől kaptam, és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:


CIRMIDEA :)

4 megjegyzés:

Grety-G írta...

ÓÓÓ köszönöm szépen !Először azt olvastam ennél a díjnál, hogy született feleség.:)Lehet ezt nem kellett volna elújságolni de én jót nevettem magamon.:)

Mandala írta...

Ne haragudj, de én is jót nevettem, tök aranyos dolog. Alapítani kéne egy ilyen díjat is.

Vera Násfa írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám! :-)
Már csak az e kérdésem, hogy kell logót kitenni. Lementem a gépre, aztán a bejegyzésbe beteszem? Vagy van egyszerűbb módja is?
(blogban kezdő...)

Mandala írta...

Igen pontosan úgy, ahogy leírtad. Én is így csináltam.