2010. március 2., kedd

Virágcsokor



Arra gondoltam, hogy csinálok egy szép virágcsokrot, természetesen gyöngyből. Először  nagyon színesre képzeltem, de aztán maradtam ennél a két színnél. Az a kár hogy nem volt még egy ezekhez illő árnyalat. A másik probléma, hogy nem tudom de valahogy mindig sikerül a fogókkal leszednem a drót színét. Ez elég dühítő, mert ebben az esetben nem tudom az adott részt kicserélni. A láncot hozzá még csak most kezdem el. Nem tudom Ancsa hogy csinálja, de az ő láncszemei mindig olyan egyformák és szép kerekek. Hiába próbálom így, vagy úgy mindig egy kicsit oválisak lesznek. Azért remélem tetszik egy kicsit nektek is.

5 megjegyzés:

cirmocska írta...

Nem kicsit. :)

Milyen fogó(ka)t használsz? Ez nálam is gond... igyekszem nagyon vigyázni. De láttam egy nagyon jó tippet egy román nyelvű blogon, írok majd mail-ben róla, jó? Itt hosszú lenne. :)

Mandala írta...

Az nagyon jó lenne, minden tipp jöhet. Szerintem elég jók a fogóim, gumis a nyelük, de a kúpos fogón kívül mindegyiknek recés a belseje, és ha megcsúszik a dróton már le is kapta a színt. A e-mail címem: hangya@mailbox.hu

Tünde írta...

Nem kicsit tetszik - nagyon. :-)
Küldtem Neked e-mailt :-)

Kricsár Annamária írta...

Nincs ezzel nagy gond:) Csak a felső csigánál látszik kicsit, így kinagyítva. Ha meg recés fogóval csinálod, nem is tehetsz róla. Az egész meg tök jól néz ki.
És ha jobban megnézed a láncaimat, azok sem totál egyformák:) Ha legközelebb lesz időd, eljösz, és megmutatom, én hogyan csinálom.

Mandala írta...

Az nagyon jó lenne, mert úgy legalább jól tanulnám meg a fogásokat. Köszönöm szépen a lehetőséget.